ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ναί εφόσον δεν έχουν αλλάξει οι Α & Β εκπρόσωποι. Παρακαλώ συμπληρώστε τον αριθμό της προηγούμενης χρονιάς στην αίτησή σας.
Το καρναβαλικό γραφείο θα εξετάσει την αίτηση και θα σας αποδώσει το ίδιο νούμερο.
Σε περιπτωση αλλαγής εκπροσώπου θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το καρναβαλικό γραφείο.

Ο κατοχυρωμένος αριθμός αφορά τα πληρώματα τα οποία είναι ιστορικά ή έχουν τα τελευταία χρόνια το ίδιο νούμερο.
Kάθε πλήρωμα που θέλει να κρατήσει τον αριθμό του, ανεξαρτήτως αν θα λάβει μέρος στις εκδηλώσεις του Πατρινού Καρναβαλιού, θα πρέπει να υποβάλλει online αίτηση.

Παρακαλώ κάντε κλικ εδώ για αποστολή του κωδικού σας

Θα λάβετε ένα email με την κατάσταση της αίτησή σας.
Επίπλεον μπορείτε να εισέλθετε στο σύστημα αιτήσεων και επιλέγοντας "Αιτήσεις" μπορείτε να δείτε την εξέλιξη της αίτησής σας.

Κατά τη συμπλήρωση της αίτησής σας, θα σας ζητηθεί να επισυνάψετε φωτοτυπίες των ταυτοτήτων 2 εκπροσώπων σε ηλεκτρονική μορφή (σκαναρισμένες).
Τα αρχεία πρέπει να είναι σε μορφή jpg, png, pdf, doc, docx.
Το μέγεθος κάθε αρχείου (ταυτότητες) δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 4 ΜΒ.
Σε περίπτωση προβλήματος κατά την υποβολή των αρχείων, δοκιμάστε να υποβάλετε τα αρχεία σε κάποια άλλη μορφή ή από κάποια συσκευή .

Για περισσότερες πληροφορίες με τις αιτήσεις παρακαλώ επικοινωνήστε με το Καρναβαλικό γραφείο στο email: [email protected]

Για τεχνικά προβλήματα, παρακαλούμε στείλτε μας email στο [email protected] μια αναλυτική περιγραφή του προβλήματος και ενημερώστε μας σχετικά με τη συσκευή (pc, tablet, κινητό) και το πρόγραμμα περιήγησης (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Safari, Google Chrome, κλπ) που χρησιμοποιείτε.